مدیریت دانلود فایل ها در اینترنت با نرم افزار Orbit Downloader 4.0.0.8 Portable

 

مدیریت دانلود فایل ها در اینترنت با نرم افزار Orbit Downloader 4.0.0.8 Final Multilingual Portable

Orbit Downloader نرم افزاری است که برای مدیریت دانلود فایل ها از اینترنت بکار میرود. با استفاده از این نرم افزار میتوان مدیریت دقیق و کاملی بر روی فایل های در حال دانلود از اینترنت داشت. این برنامه یک نرم افزار مدیریت دانلود بسیار قدرتمند بوده و میتواند جهت دانلود فایل های مختلف از اینترنت مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این نرم افزار از پروتکل های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP پشتیبانی می کند و با مرورگرهای Internet Explorer, Opera, FireFox, Maxthon, Netscape کاملا سازگار است. علاوه بر این توسط این برنامه میتوان فایل های تصویری را به صورت مستقیم از سایت های پخش فیلم آنلاین دانلود کرد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.

جست و جو و دانلود کلیپ های آنلاین با نرم افزار Ashampoo ClipFinder HD v2.07

جست و جو و دانلود کلیپ های آنلاین با نرم افزار Ashampoo ClipFinder HD v2.07

||  ویژه فایر دانلود ||

|| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت ||

.

شاید برای هرکاربری پیش آمده باشد که بخواهد کلیپ آنلاینی که در یکی از سرویس دهنده وجود دارد را دانلود نماید. سرویس دهنده هایی که معمولا تنها اجازه پخش و اجرای آنلاین فایل صوتی یا تصویری را می دهند و غالبا امکان دانلود از آن ها به صورت معمول وجود ندارد ؛ این در حالی است که جست و جو یک فایل در میان چندین سرویس دهنده هم شاید کار زیاد ساده ای نباشد اما ما در این مطلب به شما نرم افزاری معرفی می کنیم که به راحتی در سایت های مختلف به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری به جست و جو پرداخته و به راحتی کلیپ های مختلف را دانلود و حتی به صورت مستقیم تبدیل هم کنید.


این نرم افزار قدرتمند و البته فوق العاده مفید که

Ashampoo ClipFinder HD

نام دارد بدون هیچ گونه سختی و با داشتن واسط کاربری جذابش این امکان را فراهم می کند تا با بهترین کیفیت ممکن و بدون هیچ گونه کاهش کیفیتی اصل کلیپ از سایت سرویس دهنده دانلود شده و کاربر بتواند به راحتی آن را در سیستم خود ذخیره نماید. البته نه فقط دانلود بلکه امکان نمایش به صورت آنلاین هم در سیستم نرم افزار گنجانده شده است. دانلود کلیپ ها با فرمت FLV و امکان تبدیل آن ها ، امکان جست وجو و دانلود کلیپ های سه بعدی ، نمایش حجم فایل دانلودی و موارد بسیار دیگر بخش هایی از امکاناتی هستند که این محصول Ashampoo در اختیار کاربران قرار می دهد.


سایت های به اشتراک گذاری آنلاینی که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند بسیار رایج هستند که می توان از جمله آن ها به YouTube ،VideU ،MyVideo ،ClipFish ،Google Video ،sevenload Dailymotion اشاره نمود. جالب است که این نرم افزار این امکان را هم می دهد از کلیپ های مورد نظر خود Playlist  هم تهیه کرد تا در صورت لزوم به صورت خودکار پخش و اجرا شوند. Ashampoo ClipFinder HD همچنین از قابلیت Tab Browsing هم پشتیبانی می کند که در سریعتر شدن کار فوق العاده موثر خواهد بود.

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار مدیریت دانلود فایل ها در تورنت با µTorrent 2.2.1.25154 Final

µTorrent 2.2.1.25154 Final

نرم افزار

قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و یا به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند در سایت های تورنت مشغول باشید.

.: ادامه مطلب :.

Internet Download Manager از جمله قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. که علاوه بر اینکه به عنوان شتاب دهنده ی دانلود از جمله بی رغیب ترین هاست،دارای قابلیت ادامه دانلود می باشد. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

f-dl

پوریا

f-dl

http://f-dl.loxblog.com

دانلود رایگان

مدیریت دانلود فایل ها در اینترنت با نرم افزار Orbit Downloader 4.0.0.8 Portable

دانلود رایگان

به فایر دانلود خوش آمدید به بزرگترین دانلود سرای ایرانی خوش آمدید

دانلود رایگان